Dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Walking Summer Dinner op maandag 24 juni 2019: heerlijk dineren voor Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u uit om aan dit diner deel te nemen. Lees hier verder.

Zondag 9 juni 2019 (1e Pinksterdag) wordt hij weer gereden; de 6e Lions Pinksterrally. De meest laagdrempelige, leuke en gezelligste toertocht van Apeldoorn. Traditioneel wordt de rally afgesloten met een fantastische BBQ en een spannende loterij. De opbrengst van rally en loterij gaan naar goede doelen. Dit jaar gaan de deelnemers rijden voor 2 Apeldoornse goede doelen:

1. Stichting ‘kLEEF!
  2. Hospice Apeldoorn

De Pinksterrally is voor iedereen die het leuk vindt om een toerrit te rijden, je hoeft geen speciale “oude” auto of rallykennis te hebben. Voor meer informatie en om in te schrijven: https://apeldoorndecolonnade.lions.nl/pinksterrally-2019

Stichting ‘kLEEF! dankt alvast iedereen voor de deelname en mooie opbrengst! Hier zijn wij als Stichting ‘kLEEF! erg blij mee omdat wij als zelfstandige stichting nagenoeg geheel afhankelijk zijn van giften en donaties.

pinktersrally 2019