Dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Walking Summer Dinner op maandag 24 juni 2019: heerlijk dineren voor Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u uit om aan dit diner deel te nemen. Lees hier verder.

Donderdag 23 mei 2019 organiseren wij een ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker. Het onderwerp voor deze middag volgt zodra deze bekend is. De bijeenkomst is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en te beantwoorden. Mammacare verpleegkundige Jeannet Ramaker en raadsvrouw Helene Enthoven zijn hierbij aanwezig.

De bijeenkomst is van 13.30 tot 15.00 uur. Er zijn geen kosten aan verbonden; een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld. Aanmelden kan via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.

Mocht u - vrijblijvend - op de hoogte gehouden willen worden van een eventuele volgende bijeenkomsten, dan kunt u dit aangeven via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.