Open Huis op Wereldkankerdag: maandag 4 februari 2019

Open Huis op Wereldkankerdag: maandag 4 februari 2019. Lees hier  verder.

Ook in 2019 gaan we door met wandelen: in iedere oneven week op de donderdag. De eerste donderdag dat we in 2019 gaan wandelen is 17 januari.

Onderzoek leert dat sportief bewegen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het opbouwen van de conditie en aan het herstel. Maar wandelen is ook lekker buiten, ontspannen en fijn dit met lotgenoten te kunnen doen! Wij wandelen daarom o.l.v. een wandelbegeleider: om de week op donderdag (in de oneven weken) van 10.00 tot 11.00 uur. Periode: donderdag 17 januari t/m donderdag 20 juni 2019.

Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10.00 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur en er zijn geen kosten aan verbonden (een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld).

Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.