Komt u ons team versterken?

Wij zijn op zoek naar enkele gastheren en gastvrouwen. Onze gastvrouw Janny over haar werk: "Ik heb 't gevoel dat ik door het werken bij 'kLEEF! écht iets kan betekenen voor de gast".
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Naast alle medische en praktische zorgen heeft kanker ook vaak emotionele impact op de levens van de zieke en zijn of haar naaste. Als je alleenstaand bent is het moeilijk om je angsten te delen. Maar alleenstaanden vragen zich ook af wie er mee gaat naar het ziekenhuis. Wie luistert mee naar de uitslag? Hoe ga je om met een slechte dag? En hulp vragen blijkt vaak ook moeilijk.

Stichting ’kLEEF! organiseert daarom een bijeenkomst voor alleenstaanden met kanker op woensdag 7 november van 10.00 tot 11.30 uur.

Tijdens deze bijeenkomst kunnen alleenstaanden elkaar ontmoeten, steunen en ervaringen uitwisselen. Bent u alleenstaand, heeft u kanker en heeft u behoefte aan deze bijeenkomst? U kunt dit kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.