Kerstsluiting 2018

Woensdag 19 december is de laatste dag van 2018 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 3 januari 2019. Klik hier voor onze reguliere openingstijden vanaf die dag.

Tibetaanse yoga

Tibetaanse yoga (Lu Jong) is een rustige maar zeer effectieve bewegingsvorm. Het bestaat uit aandachtige bewegingen gecombineerd met een bij de oefening horende ademhaling. Het zorgt ervoor dat je lichaam prettig aanvoelt, je meer energie krijgt en helderder gaat denken. Tibetaanse yoga doet een beroep op positieve vermogens.

Tibetaanse yoga werd en wordt beoefend door Tibetaanse monniken, nonnen en yogi's die in verafgelegen grotten mediteren en leven waar geen medische zorg en goed voedsel voorhanden is.

Voor wie: voor mensen die kanker hebben, naasten en nabestaanden
Wanneer:
 wekelijks op vrijdag van vrijdag 11 januari tot en met vrijdag 28 juni 2019
Tijd: 10.00 tot 11.00 uur
Docent: Rachel ter Horst, gecertificeerd docent Tibetaanse yoga
Kosten:
€ 100,- (betalen in 2 keer is mogelijk)
Inschrijven: u kunt bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen op telefoonnummer 055-5762676.

Horst Rachel ter origineel kopie
   Rachel ter Horst