Komt u ons team versterken?

Wij zijn op zoek naar enkele gastheren en gastvrouwen. Onze gastvrouw Janny over haar werk: "Ik heb 't gevoel dat ik door het werken bij 'kLEEF! écht iets kan betekenen voor de gast".
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Tibetaanse yoga

Tibetaanse yoga (Lu Jong) is een rustige maar zeer effectieve bewegingsvorm. Het bestaat uit aandachtige bewegingen gecombineerd met een bij de oefening horende ademhaling. Het zorgt ervoor dat je lichaam prettig aanvoelt, je meer energie krijgt en helderder gaat denken. Tibetaanse yoga doet een beroep op positieve vermogens.

Tibetaanse yoga werd en wordt beoefend door Tibetaanse monniken, nonnen en yogi's die in verafgelegen grotten mediteren en leven waar geen medische zorg en goed voedsel voorhanden is.

Voor wie: voor mensen die kanker hebben, naasten en nabestaanden
Wanneer:
 wekelijks op vrijdag van vrijdag 19 oktober t/m 14 december 2018
Tijd: 10.00 tot 11.00 uur
Docent: Rachel ter Horst, gecertificeerd docent Tibetaanse yoga
Kosten:
€ 36,-
Inschrijven: u kunt bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen op telefoonnummer 055-5762676.

yoga resultaat   Horst Rachel ter origineel kopie
   Rachel ter Horst