sk1

Als kanker je treft

Ontspanningsmassage

Mensen met kanker kunnen door hun ziekte, de medische behandelingen en de gevolgen daarvan gespannen en onzeker zijn. Soms zijn ze het vertrouwen in hun lichaam kwijt. Masseren bij Stichting ‘kLEEF! is weer op een positieve manier aangeraakt worden. De massages vinden plaats in een veilige omgeving.

Er worden verschillende vormen van massage gegeven zoals lichaams-, gezichts-, hoofd- of voetreflexmassage en worden gegeven door professioneel opgeleide en ervaren masseurs.

De massages zijn op de volgende dagdelen: maandagochtend en middag, dinsdagmiddag, woensdagochtend en donderdagmiddag.
Wij vragen een kleine vergoeding van € 7,50 per behandeling. Wilt u een badhanddoek meenemen.

Nabestaanden en partners kunnen in overleg ook gemasseerd worden. Zij kunnen maximaal 6 keer gemasseerd worden.

Indien je geïnteresseerd bent of op de hoogte gehouden wilt worden, neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Of loop bij ons binnen, Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn.

shiatsu healing hands