Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

zaterdag 18 mei 2019
De 6e 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo op zaterdag 18 mei 2019 was een groot succes. Bijna 600 hardlopers en wandelaars (nieuw dit jaar was De Koninklijke Wandeling) genoten op het voorterrein van Paleis Het Loo en in Kroondomein Het Loo van het prachtige weer. De opbrengst komt volledig ten goede aan onze Stichting 'kLEEF! dat nagenoeg geheel afhankelijk is van giften en donaties. Binnenkort zullen we de opbrengst bekend maken.

Foto album 6e 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo: klik hier.

Bijzonder veel dank aan Wim van Beek, Jan Koorenhof en Paul Bosman. Dank aan AV'34 en hun vele vrijwilligers. Dank aan de sponsoren, hardlopers en wandelaars. En natuurlijk ook veel dank aan de vrijwilligers van Stichting 'kLEEF! Met elkaar maken we dit mogelijk!