Komt u ons team versterken?

Wij zijn op zoek naar enkele gastheren en gastvrouwen. Onze gastvrouw Janny over haar werk: "Ik heb 't gevoel dat ik door het werken bij 'kLEEF! écht iets kan betekenen voor de gast".
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Het finaleweekend van de Apeldoornse Tennis Kampioenschappen (ATK) werd op 11 september 2017 gespeeld op ALTV Daisy, de oudste tennisclub van Apeldoorn.

Voorafgaand aan de ATK werden de banen - die tijdens de ATK zouden worden gebruikt - geveild. De betreffende baan zou dan tijdens de ATK-finale de naam van de sponsor krijgen. Aangezien ALTV Daisy vrienden heeft die zich inzetten voor onze Stichting, is een van de banen naar ons vernoemd om geld in te kunnen zamelen. Ondanks het druilerige weer mag het uiteindelijke resultaat - mede door de gulle gift van de tennisclub zelf - er zijn: € 255,-.

Noot van Annemieke Simonis, directeur Stichting ´kLEEF!: “Omdat het voortbestaan van Stichting 'kLEEF! afhankelijk is van giften zijn wij ontzettend blij met dit prachtige resultaat! Iedereen veel dank”.

daisy atd