Openingstijden in de zomer

In de maanden juli en augustus 2019 is ons inloophuis ’s ochtends geopend van 9.30 tot 13.00 uur. Vanaf maandag 2 september is ons huis op maandag, dinsdag en donderdag ook ´s middags weer geopend. Klik hier voor onze contactgegevens.

De Apeldoornse toerclub Frame organiseert jaarlijks de Autobedrijf Weijers Veluwerit. De vereniging besloot een deel van het positieve saldo van deze toertocht te schenken aan de Stichting 'kLEEF!. Op 1 september 2016 overhandigde voorzitter Wim ten Hove, in het bijzijn van veel leden, een cheque ter waarde van € 500 aan Annemieke Simonis, directeur van 'kLEEF!. De overhandiging vond plaats bij Autobedrijf Weijers in Teuge. Dit bedrijf is al vele jaren sponsor van de Apeldoornse club van toerfietsers.

Toerclub Frame is een vereniging met ongeveer 40 actieve leden. Frame is in 1999 opgericht en is ontstaan uit de afdeling wielersport van de Politie Sport Vereniging Apeldoorn. Frame is lid van de NTFU.Toerclub Frame 1 sep 2016