De Koninklijke Wandeling

Steun ons door mee te doen aan De Koninklijke Wandeling op zaterdag 18 mei 2019!
Klik hier voor meer informatie.

'kLEEF Run Kroondomein Het Loo 2019

6e 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo op zaterdag 18 mei 2019kLEEF Run 2018 IMG 0806 kopie LR

Op zaterdag 18 mei 2019 is de jaarlijkse 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo, een loopevenement voor meisjes en jongens (1 km), volwassenen (1, 5, 8 en 10 km) en wandelaars (2 of 5 km) ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34. De 'kLEEF Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en in Kroondomein Het Loo, een unieke locatie om hard te lopen!

wandeling button

NIEUW in 2019 is De Koninklijke Wandeling. Deze wandeling (2 of 5 km) gaat door de Paleistuin en het Kroondomein Het Loo langs prachtige sculpturen. De wandeling is o.l.v. een gids. Klik hier voor informatie over deze bijzondere wandeling!

Naamloos kopie

Met deze sportieve prestatie wordt Stichting 'kLEEF! gesponsord: het inschrijfgeld (vanaf € 2,- per deelname) komt volledig ten goede aan deze Apeldoornse stichting. Stichting ´kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden en is nagenoeg geheel afhankelijk van giften en donaties.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Locatie: De 'kLEEF Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en in het Kroondomein Het Loo. Zie het kaartje hieronder voor de exacte locatie:

kLEEF Run 2019 Locatie

Parkeren: Kom zoveel mogelijk op de fiets naar de 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo. Fietsers kunnen parkeren of stallen vooraan de laan bij de Zwolseweg.
Auto's kunnen parkeren aan de Jachtlaan, Loolaan en Loseweg, alsmede de Koning Lodewijklaan. Bij start en finish is geen parkeerterrein. Wel is er betaald parkeren op de parkeerplaats aan de Amersfoortseweg.

Start: Voorterrein van het Paleis. Vanaf de Zwolseweg (monument de Naald) over de klinkerlaan richting de stallen van Paleis het Loo.

Inschrijven: u kunt inschrijven met behulp van dit formulier. Op 18 mei 2019 is het startnummer af te halen bij het wedstrijdsecretariaat. LET OP: Het startnummer wordt niet toegestuurd. Op de dag zelf kunt u zich ook nog inschrijven. U dient het inschrijfgeld dan contant te betalen bij het afhalen van het startnummer.
Inschrijving teams: U kunt zich ook als team inschrijven en laten sponsoren ten behoeve van ‘kLEEF!

Programma:

START AFSTAND  MAN/VROUW PRIJSUITREIKING INSCHRIJFGELD SPONSOR
10.00 uur 1 km meisjes 11.05 uur € 2,-
10.15 uur 1 km  jongens 11.05 uur € 2,-
10.30 uur 1 km dames en heren   € 2,-

11.00 uur 5 km dames 11.50 uur € 7,50
11.45 uur 5 km heren 12.15 uur € 7,50

11.05 uur 2 of 5 km De Koninklijke Wandeling *   € 8,50

12.30 uur 8 km dames en heren 13.10 uur € 8,-
13.30 uur 10 km
dames en heren 14.25 uur € 10,-

* De Koninklijke Wandeling (2 of 5 km) gaat door Paleistuin en het Kroondomein Het Loo, langs prachtige sculpturen en is o.l.v. een gids.

Programma onder voorbehoud.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding voor zaterdag 18 mei 2019 en zien u graag aan de start van dit unieke hardloopevenement voor Paleis Het Loo.

Heel veel dank aan alle vrijwilligers van AV’34 die deze ‘kLEEF Run mogelijk maken.

Hoofdsponsors:

• Bouwbedrijf Aan de Stegge Twello B.V.
  • De Jong & Laan
  • Gijsberts Keukens, Tegels & Sanitair