Dineren voor Stichting ‘kLEEF!

Walking Summer Dinner op maandag 24 juni 2019: heerlijk dineren voor Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u uit om aan dit diner deel te nemen. Lees hier verder.

Kanker en toch zo fit mogelijk!

Wanneer u hoort dat u kanker heeft, voelt u zich vaak nog niet ziek. U denkt wellicht “dit gaat niet over mij!”. Sommige mensen voelen zich ontredderd, anderen willen graag de regie blijven houden door zelf ‘iets’ te doen. Bij Stichting ‘kLEEF! bieden we verschillende mogelijkheden aan in het programma ‘Kanker en toch zo fit mogelijk!’. Uit onderzoek blijkt namelijk dat een goede conditie mee helpt aan het herstel tijdens en na de behandeling.

Over fysieke fitheid kunt u een gesprek hebben met een van onze professionele beweegcoaches of deelnemen aan het beweegprogramma.

Ook een gesprek met een diëtiste over algemene voedingsvragen en fitheid is mogelijk.

Mentale fitheid kunt u trainen met Mindfulness. Mindfulness neemt de vragen en gevoelens niet weg, maar kan u helpen anders om te gaan met dingen die er zijn. Dit kan leiden tot ontspanning en meer mentale of geestelijke fitheid.

Neem voor informatie en inschrijving contact met ons op via telefoonnummer 055- 576 26 76 of e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Het aanbod geldt alleen voor mensen met kanker.