Vanaf 2 juni weer open voor gesprekken en massages

Vanaf dinsdag 2 juni verwelkomen wij bekende en nieuwe gasten in het inloophuis. Alle ontmoetingen, ook inloop, gaan op afspraak.

Onze gastvrouwen/heren, raadsvrouwen/geestelijk begeleider, verschillende adviseurs en onze masseurs kunnen u weer ontvangen.
Wandelen kaneen prettige manier zijn om een gesprek te voeren. Wij bieden ook deze mogelijkheid aan.

Disclaimer

Ondanks het feit dat Stichting ‘kLEEF! de uiterste zorg besteedt aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens, kunnen hierin onjuistheden voorkomen. Stichting ‘kLEEF!is dan ook niet aansprakelijk voor de gevolgen van het overnemen van de verstrekte informatie. Stichting ‘kLEEF! is evenmin aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, problemen veroorzaakt door of inherent aan het verspreiden van informatie via Internet alsmede als gevolg van technische storingen. Aan de gepresenteerde informatie kan géén recht worden ontleend.