Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur. Klik hier voor onze openingstijden

Walking Summer Dinner 2018

wsd2 kopie

Deze zomer kunt u tijdens het Walking Summer Dinner op maandag 25 juni 2018 weer heerlijk dineren voor het goede doel, namelijk Stichting ‘kLEEF!. Graag nodigen wij u en uw relaties uit om aan dit diner deel te nemen.

Vanaf 17.30 uur is de inloop bij De Wilde Pieters waar u uw restaurant route ontvangt. Er staan kraampjes waar Traiteur Délicat, Warenhuis Eigen, Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn, Bloemsierkunst Wim van Munster en Het Kaaslokaal hun producten presenteren. Om 18.30 uur gaat het Walking Summer Dinner van start.

Daarna wacht u in vier Apeldoornse toprestaurants vier heerlijke gangen; één gang per restaurant dus. De deelnemende restaurants zijn De Wilde Pieters, Twenty2, Restaurant Spicebrush en SIZZLES met tussendoor een koffieverrassing bij Kaldi.

Na het viergangen diner bent u van harte welkom bij Café de Paris. Daar sluiten we de avond samen af met muzikale omlijsting van de Apeldoornse zangeressen van EDGE. Zij zingen o.a. dance, soul en disco. Ook zal bij Café de Paris een bijzonder sieraad van Wilfred Krook onder één van de aanwezige deelnemers worden verloot.

Deelname aan het Walking Summer Dinner kost € 75,- per persoon, dit is inclusief het vier gangen diner, wijn/frisdrank bij het eten, de koffie verrassing tussendoor en koffie na afloop.

Uiteraard zijn er kosten verbonden aan het organiseren van deze avond (inkoop diner, e.a.). U mag natuurlijk een iets hoger bedrag doneren, ons inloophuis is nagenoeg geheel afhankelijk van donaties.

Klik hier voor het inschrijfformulier waar u zich tot en met 23 juni 2018 kunt aanmelden. Na ontvangst van uw inschrijving én betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Wij verheugen ons enorm om u weer als gast te ontvangen!