Hemelvaartsdag 2018

Donderdag 10 mei 2018 is het Hemelvaartsdag en is ons inloophuis gesloten. Ook de dag er na - vrijdag 11 mei - is ons inloophuis gesloten. Klik hier voor onze openingstijden

Walking Summer Dinner 2018

wsd2 kopie

Deze zomer kunt u tijdens het Walking Summer Dinner op maandag 25 juni 2018 weer heerlijk dineren voor het goede doel, namelijk ons inloophuis! Graag nodigen wij u en uw relaties uit om aan dit diner deel te nemen.

Vanaf 17.30 uur staan er kraampjes bij De Wilde Pieters waar leuke en bijzondere producten gekocht kunnen worden. Om 18.00 uur wordt u geïnformeerd over de restaurant route en groepsindeling.

Daarna wacht u in vier Apeldoornse toprestaurants vier heerlijke gangen; één gang per restaurant dus. De deelnemende restaurants zijn De Wilde Pieters, Twenty2, Restaurant Spicebrush en SIZZLES. Na het viergangen diner bent u van harte welkom bij Café de Paris. Daar sluiten we de avond samen af met muzikale omlijsting.

Deelname aan het Walking Summer Dinner kost € 75,- per persoon, inclusief wijn/frisdrank bij het eten, de koffieverrassing en koffie na afloop.

Klik hier voor het inschrijfformulier waar u zich tot 18 juni 2018 kunt aanmelden. Na ontvangst van uw inschrijving én betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Wij verheugen ons enorm om u weer als gast te ontvangen!