Bent u op zoek naar zinvol vrijwilligerswerk?

En bent u minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar?
Stichting ‘kLEEF! is op zoek naar bevlogen gastheren en gastvrouwen.
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Het Walking Summer Dinner op maandag 25 juni 2018 was een groot succes!

Na een hartelijk welkom bij De Wilde Pieters – mede mogelijk gemaakt door Traiteur Délicat, Warenhuis Eigen, Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn, Bloemsierkunst Wim van Munster en Het Kaaslokaal – gingen de vier groepen op weg.

Er is bij De Wilde Pieters, Twenty2, Restaurant Spicebrush en SIZZLES genoten van de verschillende keukens en heerlijke wijnen met een verrassende koffie tussendoor bij Kaldi. Maar ook van het onderlinge gezelschap, het prachtige weer en de gezellige muziek van de Apeldoornse zangeressen van EDGE bij Café de Paris is genoten.

Wij bedanken alle deelnemers aan dit mooie evenement. Maar wij bedanken ook Wilfred Krook voor het prachtige sieraad dat verloot is. Hanos voor de heerlijke wijnen. XY reclamemakers voor het ontwerp van de uitnodigingskaart en Drukkerij Twello voor het drukken van deze kaart.

Wij kunnen u bekend maken dat de opbrengst voor Stichting ´kLEEF! het geweldige bedrag van € 6.875,- is geworden!
Hier zijn wij enorm blij mee en wij hopen u dan ook in 2019 weer te mogen ontvangen als onze gast tijdens het Walking Summer Dinner.

PS: wilt u hier volgend jaar ook bij zijn maar heeft u geen uitnodiging ontvangen? Stuur dan een bericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat u volgend jaar een uitnodiging ontvangt.

wsd 2018