Bent u partner van iemand met kanker en heeft u behoefte daar met gelijkgestemden van gedachte over te wisselen? Dat kan bij Stichting 'kLEEF!

Het leven met een zieke partner kan ingrijpend zijn. De omgeving heeft soms geen idee hoe zwaar dat is. Veelal gaat alle aandacht uit naar de zieke. De partner is soms zwaar belast met de zorg voor de zieke partner, voor de kinderen, en het regelen van veel praktische zaken. Daarnaast moet de partner vaak ook gewoon nog werken. Soms is een partner meer verzorger/ mantelzorger geworden dan geliefde. Hoe ga je hiermee om? Hoe houd je alle ballen in de lucht? Hoe vind je de balans tussen zorgen voor je partner en zorgen voor jezelf? Daarover praten kan bij 'kLEEF!

Bij voldoende aanmeldingen gaan we op korte termijn van start met een nieuwe groep partners. Helene Enthoven, al vele jaren betrokken bij de gespreksgroepen van Stichting 'kLEEF!, zal de groep gaan begeleiden.

Aan deelname van een gespreksgroep bij 'kLEEF zijn geen kosten verbonden.
Voor informatie kunt u bellen naar 055 - 576 26 76 of mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..