Ook dit jaar hebben wij een vergunning gekregen van de gemeente om te gaan collecteren en kunnen wij putten uit een heel mooi bestand met vrijwilligers die dit op zich willen nemen.

Maar helaas moeten wij melden dat wij het organisatorisch dit jaar niet rond krijgen om hier doorgang aan te geven. Met de ‘kLEEF! run (ruim 700 lopers) en het Walking Summer Dinner (zo’n 165 gasten) net achter de rug, kunnen wij de collecte niet die aandacht en zorg geven dat het nodig heeft om een succes te worden.

Wel gaan wij kijken of er een alternatieve actie (of acties) mogelijk is. Dan wel via social media, dan wel via onze site. Blijft u ons daarom volgen via Facebook (www.facebook.com/pg/stichtingkleef) of onze site (www.stichtingkleef.nl) voor eventuele berichten! Eventuele tips en ideeën zijn overigens altijd welkom.

Wij hopen volgend jaar weer op een succesvolle collecte. Gezien ons voortbestaan afhankelijk is van giften van particulieren en bedrijven, zal dit weer hard nodig zijn.