Nieuw bij 'kLEEF: Huisbezoeken

Wij hebben sinds kort een extra dienstverlening voor mensen die het inloophuis niet (meer) kunnen bezoeken.

Verslag en foto's 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo

Wat een prachtige dag hadden we zaterdag 13 mei 2017 met de 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo! Heerlijke temperatuur en op een spatje na helemaal geen regen. Uiteindelijk zijn er maar liefst 719 lopers van start gegaan tegen een kleine 400 in 2016.

Sommigen liepen vooral voor de prestatie, voor het plezier of de conditie, maar velen ook om iemand te herdenken, uit steun en betrokkenheid voor een dierbare met kanker. Veel gasten van kLEEF! wandelden of liepen zelf mee. Of hun partner, kleinkinderen of zoon/dochter.

Een voorbeeld hiervan is onze gast Willem van der Veen. Hij deed al twee jaar eerder mee met de 'kLEEF Run. Vorig jaar had hij zich ook ingeschreven maar overleed helaas een paar dagen voor de 'kLEEF Run. Zijn dochter Liesbeth liep toen in zijn plaats. Dit jaar liepen Liesbeth (op haar rug de naam van haar vader) en haar oom Udo ter na gedachtenis aan Willem de ‘kLEEF! run (zie foto). Erg ontroerend en bijzonder.

Maar naast het (hard)lopen was er ook een ouder-kind bootcamp via sportschool Rocky Fit. Wat aarzelend kwamen de kinderen op gang, maar toen er eenmaal 1 over de brug was volgden er meer. Bij de mooie oude Engelse bus van Van Swoll kon men een vers gemaakt ijsje halen. Bij de kleurige stand van MAM s kinderopvang kregen de kinderen gratis wat te drinken. ZuZu Capoeira uit Apeldoorn hield een demonstratie met mooie muziek en bijzondere bewegingen, Van Laarhoven verzorgde drankjes en broodjes en langs de laan stonden Old Army Cars opgesteld.

De opbrengst dit jaar was € 9.643,42 (ter vergelijk: 2016 was ongeveer € 4.800,-). Een ongelofelijk mooi bedrag waar we heel dankbaar voor zijn!

Dit is te danken aan alle lopers, vrijwilligers (AV’34, Stichting ‘kLEEF! en alle anderen), belangstellenden, donaties zowel van lopers, publiek, sponsoren en co-sponsors (zie onderstaande lijst), de mensen van het Paleis en de Kroondomeinen, het mooie doek in de tuin (van De Bie Reclame). De enorme goede sfeer en grote betrokkenheid was bij velen voelbaar en zichtbaar.

DANK ALLEMAAL!!

Alle uitslagen staan van vandaag op https://uitslagen.nl.

Foto’s zijn op deze twee links te bekijken:

Heel graag tot volgend jaar bij de ‘kLEEF! Run 2018, weer bij Kroondomein Paleis het Loo.

Hoofdsponsors:

Aan der Stegge Twello B.V.
De Jong & Laan accountants & belastingadviseurs
MAM’s Kinderopvang