Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Wilt u mensen ontmoeten, samen met anderen lunchen of heeft u geen energie om te koken of boodschappen te doen? Schuif dan aan bij onze wekelijkse warme lunch voor slechts € 2,- per keer!

Elke dinsdag* bereidt onze kok Rita van den Heuvel in ons inloophuis aan Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn een heerlijke, warme lunch. Om 12.30 uur zijn gasten met kanker, naasten en nabestaanden bij ons welkom. Aanmelden kan tot 1 dag van te voren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 - 576 26 76.

* dinsdag 15 november 2016 is er geen lunch. In week 47 is de lunch eenmalig op maandag (dinsdag 22 november dus geen lunch, maandag 21 november 2016 wel!).

Eet smakelijk!

lunch