Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur.
OPEN HUIS op donderdag 30 augustus 2018 tussen 14.00 en 17.00 uur.
Klik hier voor onze reguliere openingstijden

Ruimte voor enkele nieuwe gastvrouwen en gastheren

Stichting ‘kLEEF! is een inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad. Ook hun naasten en nabestaanden zijn bij ons welkom. Er werken ruim 25 gastvrouwen en gastheren bij ‘kLEEF naast ongeveer 25 professionele docenten/activiteitenbegeleiders; totaal zijn er ongeveer 80 medewerkers.

Op dit moment is er ruimte voor enkele nieuwe, bevlogen gastvrouwen en gastheren.

Lees hier verder.

Open Huis donderdag 30 augustus 2018

Stichting ‘kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis aan de Vosselmanstraat in Apeldoorn voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden.

Heeft u ons Inloophuis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) altijd al eens van binnen willen bekijken en de sfeer willen proeven? Dat kan tijdens ons OPEN HUIS op donderdag 30 augustus 2018 tussen 14.00 en 17.00 uur.

Onze gastvrouwen en gastheren ontvangen u met koffie, thee iets lekkers en staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u rond te leiden door ons huis.

Daarnaast geeft onze schilderdocent Bettina Regeling om 15.00 uur een korte workshop Schilderen en tekenen. Deze workshop is kosteloos en voor iedereen toegankelijk.

Iedereen is welkom!

20171207 131940 LR

Donatie in plaats van cadeau's

- juli 2018 -
Na 35 jaar bij de Monuta te hebben gewerkt gaat Bob van Laatum nu met zijn vrouw Elly van hun pensioen genieten. Op zijn afscheidsfeest heeft Bob zijn collega’s, zakelijke relaties, vrienden en kennissen gevraagd een donatie aan onze stichting te doen in de plaats van cadeau’s.

Het resultaat: een donatie van € 2.100,-!
Heel hartelijk dank voor deze fantastische gift voor het inloophuis van Stichting ‘kLEEF!

20180622 Bob van Laatum LR

Op de foto: Bob van Laatum, zijn vrouw Elly en directeur Annemieke Simonis.

Stichting zwerfjongeren Apeldoorn

Maandag 2 juli 2018 hebben de deelnemers uit het hardloopproject van Stichting zwerfjongeren Apeldoorn een cheque van € 1.000,- overhandigd aan ons inloophuis. De jongste deelnemer Cherdestiny mocht namens de stichting de cheque overhandigen. Met 10 jongeren hebben ze op 26 mei de 'kLEEF Run Kroondomein Het Loo gelopen. Iedereen kon hun sponsoren en dat heeft geresulteerd in dit mooie bedrag voor onze stichting. Iedereen die deze jongeren heeft gesponsord: hartstikke bedankt, zonder jullie was dit nooit gelukt!

20180702 Stichting zwerfjongeren Apeldoorn

Walking Summer Dinner 2018 groot succes!

Het Walking Summer Dinner op maandag 25 juni 2018 was een groot succes!

Na een hartelijk welkom bij De Wilde Pieters – mede mogelijk gemaakt door Traiteur Délicat, Warenhuis Eigen, Wijnkoperij Henri Bloem Apeldoorn, Bloemsierkunst Wim van Munster en Het Kaaslokaal – gingen de vier groepen op weg.

Er is bij De Wilde Pieters, Twenty2, Restaurant Spicebrush en SIZZLES genoten van de verschillende keukens en heerlijke wijnen met een verrassende koffie tussendoor bij Kaldi. Maar ook van het onderlinge gezelschap, het prachtige weer en de gezellige muziek van de Apeldoornse zangeressen van EDGE bij Café de Paris is genoten.

Wij bedanken alle deelnemers aan dit mooie evenement. Maar wij bedanken ook Wilfred Krook voor het prachtige sieraad dat verloot is. Hanos voor de heerlijke wijnen. XY reclamemakers voor het ontwerp van de uitnodigingskaart en Drukkerij Twello voor het drukken van deze kaart.

Wij kunnen u bekend maken dat de opbrengst voor Stichting ´kLEEF! het geweldige bedrag van € 6.875,- is geworden!
Hier zijn wij enorm blij mee en wij hopen u dan ook in 2019 weer te mogen ontvangen als onze gast tijdens het Walking Summer Dinner.

PS: wilt u hier volgend jaar ook bij zijn maar heeft u geen uitnodiging ontvangen? Stuur dan een bericht aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat u volgend jaar een uitnodiging ontvangt.

wsd 2018