Mindfulness gaat van start!

Mindfulness beoefenen wil zeggen ‘zonder oordeel en bewust stilstaan bij het moment’. Uit verschillende onderzoeken blijkt het effect van deze aandachtstraining op spanning of onrust. Bij ons ervaren gasten dit effect van Mindfulness. Op zes maandagmiddagen komt Suzan Biezeman een workshop Mindfulness begeleiden bij 'kLEEF!

Klik hier voor meer informatie over deze workshops bij Stichting 'kLEEF!

Extra data wandelen voorjaar 2018

Onderzoek leert dat sportief bewegen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het opbouwen van de conditie en aan het herstel. Maar wandelen is ook lekker buiten, ontspannen en fijn dit met lotgenoten te kunnen doen!

Op de volgende data in 2018 gaan we daarom wandelen o.l.v. een wandelbegeleider:

• donderdag 8 en 22 februari
  • donderdag 9 en 22 maart
  • donderdag 5 en 19 april
  • donderdag 17 en 31 mei
  • donderdag 14 en 28 juni

Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur en er zijn geen kosten aan verbonden (een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld).

Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.

Zaterdag 26 mei 2018: 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo

Op zaterdag 26 mei 2018 is de jaarlijkse 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo, een loopevenement voor meisjes en jongens (1 km), volwassenen (1, 5, 8 en 10 km) en wandelaars (1 en 5 km) ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34.

De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en Kroondomein Het Loo, een unieke locatie om hard te lopen!

Met deze sportieve prestatie wordt Stichting 'kLEEF! gesponsord: het inschrijfgeld (vanaf € 2,- per deelname) komt volledig ten goede aan deze Apeldoornse stichting. Stichting ´kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden en is geheel afhankelijk van giften en donaties.

Lees hier verder.

Donatie Stichting Roparun Rotterdam

Wij zijn als inloophuis ontzettend blij dat Stichting Roparun uit Rotterdam ons opnieuw zo ruimhartig heeft gesteund. Zowel onze nieuwe prachtige lift, nieuwe nooduitgangen en de bijzondere noodtrap zijn door Roparun volledig gefinancierd. De gasten die door hun ziekte niet met de trap kunnen, kunnen nu met de lift eenvoudig naar boven. Heel veel dank aan de Stichting Roparun hiervoor.

Roparun heeft in het verleden ook ons prachtige pand voor ons aangekocht en dit een aantal jaar geleden aan ons geschonken. We zijn Roparun erg dankbaar voor hun steun en het vertrouwen dat ze in ons hebben.

6 februari 2018 (foto's: José van der Werf)

Donatie Stichting Roparun Rotterdam