Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Teuge Runs4Life

Teuge Runs4Life organiseert jaarlijks een wandel- en hardloopevenement in januari. Altijd voor een goed doel en dit jaar is gekozen voor Stichting ‘kLEEF! Annemieke Simonis, directeur Stichting ´kLEEF!: “Onze Stichting is nagenoeg volledig afhankelijk van giften en sponsoring voor het voortbestaan. Daarom zijn we ook ontzettend blij met het initiatief van Teuge Runs4Life om onze Stichting dit jaar als goed doel te kiezen. Lopen jullie ook mee om ons te steunen?!

Klik hier voor meer informatie op de Facebook pagina van Teuge Runs4Life.

TEUGERUNS4LIFE

Wandelen in november en december

Op donderdag 2, 16 en 30 november en donderdag 14 december 2017 gaan we wandelen o.l.v. een wandelbegeleider. Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur. Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.
wandelen lr

Mindfulness

Bij voldoende aanmeldingen gaan we van start met een nieuwe groep Mindfulness. Laat ons (vrijblijvend) weten indien u hierin geïnteresseerd bent zodat wij u op de hoogte kunnen houden. U kunt dit aangeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.

Klik hier voor meer informatie over Mindfulness bij Stichting 'kLEEF!