Bent u op zoek naar zinvol vrijwilligerswerk?

En bent u minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar?
Stichting ‘kLEEF! is op zoek naar bevlogen gastheren en gastvrouwen.
Lees hier meer over deze zinvolle functie.

Wandelen start donderdag 13 september

Onderzoek leert dat sportief bewegen een belangrijke bijdrage kan leveren aan het opbouwen van de conditie en aan het herstel. Maar wandelen is ook lekker buiten, ontspannen en fijn dit met lotgenoten te kunnen doen! We gaan daarom wandelen o.l.v. een wandelbegeleider: om de week op donderdag, start donderdag 13 september, daarna steeds in de oneven weken van 10.00 tot 11.00 uur.

Het begin- en eindpunt is bij Stichting 'kLEEF! aan de Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn waar we om 10.00 uur verzamelen. Het wandelen duurt ongeveer een uur en er zijn geen kosten aan verbonden (een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld).

Laat ons weten als u vragen heeft of geïnteresseerd bent mee te wandelen door ons te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of te bellen op telefoonnummer 055 – 5762676.

Ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker

Donderdag 11 oktober 2018 organiseren wij een ontmoetingsbijeenkomst voor vrouwen met borstkanker. De middag is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen en te beantwoorden. Mammacare verpleegkundige Jeannet Ramaker en raadsvouw Helene Enthoven zijn hierbij aanwezig.

De bijeenkomst is van 13.30 tot 15.00 uur en er zijn geen kosten aan verbonden. Wel verzoeken wij u zich aan te melden via mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefoonnummer 055 576 26 76.

Stichting ‘kLEEF! genomineerd voor Apeldoorn Business Awards!

Met trots mogen wij jullie meedelen dat Stichting ‘kLEEF! is genomineerd voor de Apeldoorn Business Awards!

Om in aanmerking te komen voor de publieksprijs vragen wij u uw stem op ons uit te brengen middels deze link: https://apeldoornbusinessawards.nl/stemmen/stichting-kleef/

Stichting ´kLEEF! is een inloophuis voor iedereen die met kanker wordt geconfronteerd. Annemieke Simonis, directeur van de stichting: “Wij zijn enorm blij met deze nominatie! Het geeft ons de kans onze stichting meer bekendheid te geven in Apeldoorn en omgeving. Als kanker je treft moet je weten dat je bij onze stichting terecht kunt voor steun, een goed gesprek, herkenning of andere activiteiten. Ongeveer 80 professionele vrijwilligers in diverse functies staan dagelijks voor je klaar.“

Namens alle gasten en vrijwilligers van Roparunhuis Auke van der Veen, Stichting ´kLEEF!: BEDANKT!

408.xxx ABA 2018 LR

Muzikale ondersteuning gezocht

Vanaf maandag 3 september 2018 start onder leiding van dirigent Alie Boshuis een nieuw, wekelijks koor bij Stichting 'kLEEF! (klik hier voor meer informatie).

Voor de juiste toonhoogte heeft Alie echter muzikale ondersteuning nodig. Ons huis beschikt over een piano maar begeleiding met ieder ander instrument kan natuurlijk ook.

Voor meer info en of aanmelden kunt u bellen met (055) 576 26 76 of mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

koor DSC03034 kopie