Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Roparunhuis Auke van der Veen

Roparunhuis Auke van der Veen, inloophuis voor mensen die kanker hebben (gehad), hun naasten en nabestaanden

Naam Roparun
De Roparun gestart in 1992 met een paar teams, en nu uitgegroeid tot meer dan 250 teams, is een jaarlijks terugkerende non-stop sponsor estafette-loop van Parijs naar Rotterdam, (RoPa). Met het geld dat door de teams bijelkaar wordt gelopen ondersteunt de stichting Roparun projecten die op enigerlei wijze te maken hebben met kanker. Het inloophuis van de stichting 'kLEEF! is een van de doelen van de Roparun. Roparun heeft als motto: "Trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer toegevoegd kunnen worden aan het leven". In de naam van onze stichting 'kLEEF! een samentrekking van "ik leef" ligt ook de nadruk op leven, doorleven waarbij wij ondersteunend willen zijn om dat doorleven kwalitatief optimaal te laten blijven. Motto en naam hebben elkaar omarmd en wij zijn daar geweldig blij mee.

Stichting Roparun heeft het pand aan de Vosselmanstraat voor ons aangekocht. En heeft ons daarmee in staat gesteld om in 2006 de deuren van het inloophuis te openenen. De Apeldoornse ondernemer Auke van der Veen heeft met zijn financiële bijdrage de start van ons werk mogelijk gemaakt.