Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Mindfulness

Wat kunt u verwachten van mindfulness bij Stichting ‘kLEEF!:

• Mindfulness geeft lucht in om gaan met….
  • Mindfulness heeft aandacht voor ‘Hoe ondersteun ik mezelf?’
  • Mindfulness is te gebruiken bij moeilijke momenten.
  • Mindfulness heeft aandacht voor welbevinden.
  • Mindfulness heeft aandacht voor ademhaling.

Een van onze gasten vertelt over mindfulness bij Stichting ´kLEEF!:
“In de mindfulness staat de ademhaling centraal. Rustig ademhalen maakt kalm, in een panieksituatie zit je zo te hyperventileren.

Rustig ademhalen en dan het hoofd ‘leegmaken’ van afleidende gedachten. Na een paar keer gaat dat vanzelf: Met de aandacht op de ademhaling denk je vanzelf nergens meer aan, zelfs rustig ademhalen gaat vanzelf… Deze ‘innerlijke rust’, die je dus eenvoudig zelf kunt opwekken door je ademhaling, helpt ook bij het volgende moeilijke gesprek of onderzoek.

Na een halfjaar mindfulness ben ik mij bewust van al die ‘onbewuste’ bedreigingen die zomaar tot paniek kunnen leiden. Rustig blijven ademhalen, beide benen stevig op de grond en dan bedenken wat er aan de hand is. Gewoon, met je volle verstand.

Stichting ‘kLEEF!: geeft levenskracht. Een ‘blij’ huis. Een opstap om weer op eigen benen te kunnen staan, onafhankelijk van de vooruitzichten….”.

Mindfulness bij Stichting ‘kLEEF!
Bij voldoende aanmeldingen gaan we van start met een nieuwe groep Mindfulness. Laat ons (vrijblijvend) weten indien u hierin geïnteresseerd bent zodat wij u op de hoogte kunnen houden. U kunt dit aangeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.