Openingstijden zomerperiode

Onze openingstijden in de zomerperiode (van 2 juli tot en met 2 september 2018) zijn van 9.30 tot 13.00 uur.
OPEN HUIS op donderdag 30 augustus 2018 tussen 14.00 en 17.00 uur.
Klik hier voor onze reguliere openingstijden

Het finaleweekend van de Apeldoornse Tennis Kampioenschappen (ATK) werd op 11 september 2017 gespeeld op ALTV Daisy, de oudste tennisclub van Apeldoorn.

Voorafgaand aan de ATK werden de banen - die tijdens de ATK zouden worden gebruikt - geveild. De betreffende baan zou dan tijdens de ATK-finale de naam van de sponsor krijgen. Aangezien ALTV Daisy vrienden heeft die zich inzetten voor onze Stichting, is een van de banen naar ons vernoemd om geld in te kunnen zamelen. Ondanks het druilerige weer mag het uiteindelijke resultaat - mede door de gulle gift van de tennisclub zelf - er zijn: € 255,-.

Noot van Annemieke Simonis, directeur Stichting ´kLEEF!: “Omdat het voortbestaan van Stichting 'kLEEF! afhankelijk is van giften zijn wij ontzettend blij met dit prachtige resultaat! Iedereen veel dank”.

daisy atd