Nieuw bij 'kLEEF: Huisbezoeken

Wij hebben sinds kort een extra dienstverlening voor mensen die het inloophuis niet (meer) kunnen bezoeken.

Maart 2017

Circulus-Berkel zamelde in 2016 voor het derde achtereenvolgende jaar taxussnoeisel gescheiden in. Dit snoeisel bevat ‘baccatine’, een grondstof voor kankerbestrijdende geneesmiddelen. Circulus-Berkel heeft zich voor deze inzameling aangesloten bij Stichting Vergroot de Hoop dat de landelijke taxusinzameling coördineert. Per aangeleverde kubieke meter mag Circulus-Berkel ieder jaar namens de stichting een geldbedrag doneren aan een goed doel dat zich inzet voor de bestrijding van kanker of de begeleiding van patiënten.

Circulus-Berkel koos dit jaar voor de Stichting ‘kLEEF!.

Annemieke Simonis (directeur Stichting ‘kLEEF!): "Wat bijzonder dat de bewoners uit de regio Apeldoorn taxus snoeisel inzamelen, voor bestrijding van kanker, en dat er nu een cheque bij ‘kLEEF! terecht komt waarmee wij als inloophuis weer mensen met kanker (en hun naasten) uit deze omgeving kunnen bijstaan en ondersteunen. Wat een mooie cirkel zo. Veel dank aan de bewoners van de Gemeente Apeldoorn, de omliggende dorpen. En bovenal dank aan Circulus (zie foto algemeen directeur Circulus-Berkel Henk Knip) en de Stichting vergroot de Hoop voor dit geweldige initiatief."

201703 Circulus Berkel taxusinzameling