'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo 2018

'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo op zaterdag 26 mei 2018afbeelding run kopie

Op zaterdag 26 mei 2018 is de jaarlijkse 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo, een loopevenement voor meisjes en jongens (1 km), volwassenen (1, 5, 8 en 10 km) en wandelaars (1 en 5 km) ten behoeve van Stichting ‘kLEEF! in samenwerking met AV’34.

De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en Kroondomein Het Loo, een unieke locatie om hard te lopen!

Naamloos kopie

Met deze sportieve prestatie wordt Stichting 'kLEEF! gesponsord: het inschrijfgeld (vanaf € 2,- per deelname) komt volledig ten goede aan deze Apeldoornse stichting. Stichting ´kLEEF! is een laagdrempelig inloophuis voor mensen die kanker hebben of hebben gehad en/of hun naasten of nabestaanden en is geheel afhankelijk van giften en donaties.

Praktische informatie

Locatie: De 'kLEEF! Run wordt gehouden op het voorterrein van Paleis Het Loo en het Kroondomein Het Loo.

Parkeren: Kom zoveel mogelijk op de fiets naar de 'kLEEF! Run Kroondomein Het Loo. Fietsers kunnen parkeren of stallen vooraan de laan bij de Zwolseweg.
Auto's kunnen parkeren aan de Jachtlaan, Loolaan en Loseweg, alsmede de Koning Lodewijklaan. Bij start en finish is geen parkeerterrein. Wel is er betaald parkeren op de parkeerplaats aan de Amersfoortseweg.

Start: Voorterrein van het Paleis. Vanaf de Zwolseweg (monument de Naald) over de klinkerlaan richting de stallen van Paleis het Loo.

U kunt inschrijven met behulp van dit formulier.

Op 26 mei 2018 is het startnummer af te halen bij het wedstrijdsecretariaat. LET OP: Het startnummer wordt niet toegestuurd.

Inschrijving teams: U kunt zich ook als team inschrijven en laten sponsoren ten behoeve van ‘kLEEF!

Wanneer u zich inschrijft op de dag zelf dan dient u het inschrijfgeld contant te betalen bij het afhalen van het startnummer.

Programma*:

START AFSTAND  MAN/VROUW INSCHRIJFGELD SPONSOR
11.30 uur 5 km dames € 5,00 Veluwse Vlaggenindustrie
11.35 uur 1 km  meisjes & dames € 2,00
11.45 uur 1 km jongens &  heren € 2,00
12.15 uur 5 km heren € 5,00 Gijsberts Tegels-Sanitair-Keukens
12.20 uur 1 km volwassenen € 5,00
12.50 uur 8 km Canada Loop  volwassenen € 8,00  Steven Jansen B.V. Onderhoud en Schilderwerk
13.00 uur 5 km Nordic Walking/ Wandelaars € 5,00
14.05 uur 10 km dames en heren € 10,- Aan de Stegge Twello B.V.

Prijsuitreiking:
direct na afloop van iedere afstand.
* Programma onder voorbehoud.

Wij wensen u veel succes met de voorbereiding voor zaterdag 26 mei 2018 en zien u graag aan de start van dit unieke hardloopevenement voor Paleis Het Loo.

Heel veel dank aan alle vrijwilligers van AV’34 die deze ‘kLEEF Run mogelijk maken.

Hoofdsponsors:

• Aan de Stegge Twello B.V.
  • De Jong & Laan accountants & belastingadviseurs
  • Steven Jansen B.V. Onderhoud en Schilderwerk