Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Schilderen en tekenen

MMP1499

Het leven met kanker is voor iedereen anders: sommigen mensen praten er over, anderen juist weer helemaal niet. Schilderen kan een manier zijn om je te uiten, even je hoofd leeg te maken of afleiding te hebben.

Onder leiding van ervaren schilderdocenten zijn er in ons huis diverse teken-, aquarelleer- en schildergroepen. Wekelijks komen de groepen bij elkaar. In een ontspannen sfeer, werkend met verschillende materialen, maakt een ieder zijn eigen werk. Er zijn geen basisvaardigheden nodig. Iedereen kan schilderen, tekenen of aquarelleren.

Onze docenten:
 Regeling Bettina 2 LR Peters Stephan 2 3 4
Bettina Regeling: op dinsdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), start dinsdag 5 september 2017. Schilderen en tekenen. Stephan Peters: op vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00 uur (1 x per 2 weken aanwezig), start vrijdag 8 september 2017. Schilderen.

De schilderlessen worden gegeven in de periode van september tot december 2017 en aan het volgen van de lessen zijn geringe kosten (afhankelijk van de instroomdatum) verbonden. De schilderlessen zijn voor mensen met kanker. Voor meer informatie of opgave kunt u bij ons langskomen in het huis (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn), mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of ons bellen via telefoonnummer 055-5762676. Er bestaat de mogelijkheid tussentijds in te stromen.

MMP1524