Bijeenkomst alleenstaanden met kanker

Naast alle medische en praktische zorgen heeft kanker ook vaak emotionele impact op de levens van de zieke en zijn of haar naaste. Als je alleenstaand bent is het moeilijk om je angsten te delen. Maar alleenstaanden vragen zich ook af wie er mee gaat naar het ziekenhuis. Wie luistert mee naar de uitslag? Hoe ga je om met een slechte dag? En hulp vragen blijkt vaak ook moeilijk.

Stichting ’kLEEF! wil daarom binnenkort – als er voldoende belangstelling voor is – een bijeenkomst voor alleenstaanden met kanker organiseren. Tijdens deze bijeenkomst kunnen alleenstaanden elkaar ontmoeten, steunen en ervaringen uitwisselen.

Bent u alleenstaand, heeft u kanker en heeft u behoefte aan deze bijeenkomst? U kunt dit kenbaar maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch 055-5762676. Bij ons binnenlopen (Vosselmanstraat 4 in Apeldoorn) kan natuurlijk ook.

gesprek2