Kerstsluiting Stichting ‘kLEEF!

Woensdag 20 december is de laatste dag van 2017 dat ons inloophuis geopend is. Wij verwelkomen u weer graag op donderdag 4 januari 2018! Klik hier voor onze openingstijden

Beweegcoaches

Onder begeleiding van deskundige beweegcoaches (Marijke, Nieke en Aafke) wordt er gewerkt aan een betere conditie en beweegplezier.

Visser Marijke Marijke Visser: fysiotherapeut sinds 1970. Sinds1994 werkzaam geweest als oedeemtherapeut in de regio Rotterdam met veel samenwerking met Daniel den Hoedkliniek en IKR (intergraal kankercentrum Rotterdam).
 Vermeij Nieke

Nieke Vermeij: in 1991 afgestudeerd aan de Deventer Akademie voor Fysiotherapie.

Werkzaam geweest in Duitsland, Zwitserland en Nederland als fysiotherapeut in particuliere praktijk, ziekenhuis en thuiszorgorganisatie. In begeleidingsteam Nederlands jeugdteam volleybal actief geweest.
Nu werkzaam bij Fysiofit Veenstade in Vaassen in sportbegeleiding.

Gussenhoven Buzink Aafke 3 4 LR

Aafke Gussenhoven-Buzink: heeft in 1973 haar diploma fysiotherapie behaald, om vervolgens te gaan werken in Gouda (ziekenhuis) en in Boskoop/Waddinxveen in een particuliere praktijk.

In 1978 is ze verhuisd naar Apeldoorn en heeft nog een paar jaar in een particuliere praktijk in Epe gewerkt. Toen kwamen er 5 kinderen achter elkaar op de wereld en die namen haar helemaal in beslag en werd er niet gewerkt als fysiotherapeut.

Toen haar jongste naar de basisschool ging, is ze heringetreden als fysiotherapeut. Van 2003-2006 heeft ze een Post HBO-opleiding gedaan in Rotterdam voor Bekkenfysiotherapeut. Ze werkt nog steeds, met veel plezier, 1 tot 2 dagen in de week als BFT/FT bij FysioNU (een grote particuliere praktijk) in Apeldoorn.