Stichting ‘kLEEF!

Woensdagavond 15 mei

Lezing ‘’Borstkanker, en nu?” op woensdagavond 15 mei

Stichting ‘kLEEF organiseert een informatie avond voor mensen met borstkanker en hun eventuele partners.

Marieke Bolster, oncologisch chirurg en Jeannet Ramaker, mammacare verpleegkundige, beiden verbonden aan Gelre Ziekenhuizen zullen deze avond vormgeven.

We nemen u mee in het traject vanaf het ontdekken van een afwijking aan de borst tot en met de behandeling. Daarbij zal de nadruk liggen op de chirurgische behandeling van borstkanker.

Er is uitgebreid ruimte om uw vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

Aanmelden is in verband met de verwachte drukte en het aantal beschikbare plaatsen vooraf noodzakelijk.

Dit kan door te bellen naar (055) 5762676 of te mailen naar info@stichtingkleef.nl.

De toegang is gratis, een (kleine) eigen bijdrage wordt op prijs gesteld.